myperfectway

Direktlänk till inlägg 5 mars 2013

Härliga tidag

Av Pernilla - 5 mars 2013 21:47

Varit ledig idag, riktigt gött. Strålande väder, så var verkligen på riktigt bra humör, trots att jag var snor-trött när jag vaknade, 7.20...Gav pissarna lite frukost och sedan gick jag till stallet. Hann fixa till ena stallet innan jag skulle köra ved åt pappa. Sen vakna mamma och då fick jag frukost, rostad macka, mums   

Tjötade lite med morsan innan jag gick ut och gjorde klart andra stallet. Drog ut vattenslangen och fyllde upp vatten i alla boxarna + fyllde upp för alla hästarna ute. Sen fick dom lunch, och jag avslutade med att gå runt och kratta upp hö från utsidan staketen. Mockade även ur paddocken, efter att Perfect å Gwior gick där ett par dagar.
För övrigt så är paddocken snart isfri, inte mycket kvar nu, GOTT!   Så fort det tillåts så ska den sladdas och fixas till, sen är det bara att börja rida där igen, ska bli himla skönt å få komma igång.

Nu blir det att sova, jobb imorn! Sen är det bara fredag kvar, å sen tar jag ledig vecka, wiioo   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 28 februari 2013 21:12

Vilket underbart väder det blev idag på dagen! Hästarna njöt för fullt, stod å myste i solen, härligt! Perfect fick sig ett jädra spratt och hade eget race en bra stund, stackars Gwior stod bara å tittade på han    Nisse stod å muckade med Diamanten,...

Av Pernilla - 27 februari 2013 20:25

Ibland kan en ursäkt sitta långt inne, alldeles för långt. Det har tagit en stund för alla att bearbeta allt som hände där och då, men det är sen ett litet tag lagt bakom oss. Jag kände ändå någonstans att JAG personligen ville be om ursäkt också, me...

Av Pernilla - 24 februari 2013 07:50

Fick en sån där oändlig lust att börja blogga igen, undrar var det kom ifrån..?Haha, ja vi får väl se hur detta kommer gå, sist gick det ju inte såå bra ;) Har valt att döpa om bloggen till "myperfectway", av den enkla anledningen att denna blogg ska...

Av Pernilla - 1 mars 2012 10:36

Ja, livet är roligt när man aldrig vet vad som skall hända härnäst. Det är oförutsägbart, massa nya spännande saker händer hela tiden, utan att man vet om man som skall ske.Det var precis så jag kände när jag den 15:e augusti 2010 "bara" skulle se på...

Av Pernilla - 27 februari 2012 16:41

Ja, helgen har varit fantastisk! Det har varit underbart väder, och härliga ridturer.I fredags kväll var vi hos Micke&Lotta. Vi är ett sånt himla härligt gäng verkligen, så det är superkul när vi ses, alltid mycket skratt och alla är glada  I lördags...

Ovido - Quiz & Flashcards