myperfectway

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Pernilla - 15 februari 2012 19:33

Ja, stackars lilla Doris...såg att ytterbelysningen tändes, så öppnade balkongdörren för att se om det var någon som ville komma in. Då kommer Doris knatandes och jag böjer mig ner för att klappa henne. Konstigt tänker jag, vad blöt hon känns, det regnar ju inte ute. Tittar på handen och ser att den är full i blod.

Lyfter upp Doris och bär ner henne, sätter henne i handfatet och ber mamma om hjälp att tvätta henne. Gulle Doris alltså, hon satt där så snällt och lät sig gärna bli tvättad, spann så gott gjorde hon också  

Men sen! Efter att hon blivit tvättad så fick hon lite ost som tröst. Givetvis kommer andra kissen Diezel och vill ha hon med. Men hon bara började attackera Doris!
Hon fullkomligt flög på henne, uppför trappen bar det, och jag efter, jävla katt tyckte jag.
Det måste ju vara för att hon luktar blod ??

Nu ligger iaf Doris på en stol å sover.
Diezel spanar på henne....men jag spanar på Diezel...vi får se vem som är snabbast  

Dessa katter alltså, mina små pälsklingar...huu, jag kommer sakna dom enormt, även fast det bara är ett stenkast bort!
 

Av Pernilla - 15 februari 2012 10:23

Jaa, nu är jag tillbaks på riktigt igen. Det blev lite konsekvenser av mina 2 senaste inlägg, som jag fick ta bort. Det är som det är, men nu ser vi alla framåt igen  

Jobbade ju i helgen som gick, det är alltid segt när man vet att man ska upp dötidigt, men när man väl är uppe så är det okej   Dessutom går faktiskt en jobbhelg ruskigt fort ändå, man är ju igång å jobbar hela tiden, så man tänker egentligen inte så mycket på det!

Igår var det ju Alla hjärtans dag!
Fick rosor av älsklingen   Sen fixade vi lite god mat på kvällen. Det behöver inte vara så avancerat, det är det lilla som gör det! Vi hade det supermysigt iaf  

Och idag, har vi varit ihop i 1,5 år, tiden går fort!

Det här var mest ett slarvigt litet inlägg, bara för att visa att jag är tillbaks!
Nu tänkte jag försöka bli kompis med Elna...undrar hur det ska gå tro..?!

Elna är mammas nya symaskin alltså      

Ovido - Quiz & Flashcards