myperfectway

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Pernilla - 12 januari 2012 22:21

Måste bara säga att dom 2 nya serierna som började idag, verkligen var i smak för mig!

Först ut var Once Upon A Time.
Sago-serie eller vad man ska kalla det   Kul med lite annorlunda story sådär, å jag som gillar sagor och "monster", den här var som hittad för mig!

Sen var det den andra serien Revenge.
Också en serie i  min smak. Om att inte förlåta, utan att hämnas. Me like  

Verkar som jag fått en kväll i veckan där jag bara kan sitta å titta på bra tv för en gångs skull, nice.

Och förresten, snart börjar NCIS, det får man inte missa!

Av Pernilla - 12 januari 2012 22:10

Imorse tänkte jag gå med Fredrik upp, hade som plan att släppa ut hästarna så mamma kunde sova. Men, vilket jävla väder det var! Regnet öste ner och det blåste, så jag och Diezel sov en timme till, så mysigt å ha pissen i sängen, hon är så go  
Tog lite frukost och sen bar det iväg mot jobbet. Har vart otroligt trött och seg idag, det måste vara vädret. Det blev en lång dag på jobbet, så hade egentligen ingen plan om att motionera någon häst under kvällen. Men efter lite middag och vila var jag pigg och alert igen!

Jag har som sagt fått ljus till paddocken, så otroligt skönt verkligen! Det var runt 3 plusgrader så det var lagom hårt. Först tog jag Diamanten, hans första gång på linan för mig. Han skötte sig faktiskt riktigt bra, mycket bättre än igår när vi var ute och red 
Sen tog jag Nisse, även han skötte sig fint. Förutom när Fredrik kom smygandes i mörkret, då baja han nästan ner sig, haha, fjant  

Imorgon kommer nog hovslagaren, om vi har tur!

Dagens status: Nöjd

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards