myperfectway

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Pernilla - 22 januari 2012 13:11

Torsdag: Torsdagen tillbringade jag ute i Hunnebo hos en vän. Skulle bara vara borta ett par timmar, men det slutade med hela dagen, oops, men så går det när man har roligt    Jag skulle hjälpa till att motionera ett dräktigt sto, supersöt var hon! Vi var 3 tjejer som red iväg till ridhuset, dom andra skulle träna lite, jag skrittade mest runt bara. Hon var jättego att rida, men jag kunde inte med att trava å galoppera, jag tänkt för mycket på bäbisen   Kul var det iallafall att hälsa på dom, det är skönt att vi fortfarande är vänner trots allt som hänt  
Men insåg att jag vill ha både annan bil och en transport, så man kan ta sig till ridhus!!

Fredag: Ledig dag. Jag och mamma hade planerat en tur till Göksäter, men vi hamnade på Torp istället   Jag skulle efter långt om länge äntligen köpa gardinstänger och gardiner. Vi landade på Jysk, och där hittade jag precis dom stängerna jag ville ha! Hittade även ett skitsnyggt tyg, blir svara och "blodröda" gardiner. Pucko som jag är, tänkte jag ju helt fel, så det blev bara tyg till ETT fönster, suck. Jaja, det är bara att åka in å köpa mer  

Sen tog vi en sväng till Plantagen, gud så mycket fint dom har där! Fick köpt massa blommor, krukor och annat smått å gott. Gjorde ett eget blomfat när jag kom hem, riktigt nöjd! Det är kul att greja med sånt, det ger lite mer liv åt rummet!

På kvällen samlades "gänget" hos Micke & Lotta. Det bjöds på tacos och lite öl   Supermysigt och trevligt hade vi. Vi lovade även varann att vi skulle införa detta på fredagar, så fort alla har möjlighet. Vi ska turas om att laga mat och fixa till, hur mysigt som helst! Tyvärr skulle jag ju jobba tidigt på lördagen, så det blev inte så sent för våran del. Men det tar vi igen   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards